FOCUS MALL ZIELONA GÓRA

Galeria rozrywkowo-handlowa Focus Mall w Zielonej Górze to nie tylko miejsce handlu, rozrywki, rodzinnych i przyjacielskich spotkań, lecz także nauki i kultury. Nowoczesne centrum wybudowane przez firmę Parkridge Retail Poland, powstało w samym centrum miasta, przy Wrocławskiej 17, niedaleko głównej handlowej ulicy miasta – Kupieckiej.


Idea galerii Focus Mall Zielona Góra była prosta: ocalić od zapomnienia jeden z najważniejszych symboli miasta i tchnąć w niego nowego ducha. W efekcie inwestycji w 2008 roku, w sercu miasta, na pofabrycznych terenach Polskiej Wełny powstało wielofunkcyjne centrum handlowe, gdzie historia spotyka się z nowoczesnością.

Focus na kulturę

Focus Mall Zielona Góra, to również ważne miejsce na kulturalnej mapie miasta. Focus Mall w ramach działań CSR realizuje różnorodne inicjatywy skierowane do zielonogórzan i mieszkańców regionu. Ponadto, na terenie centrum odbywają się, m.in. imprezy okolicznościowe (Dzień Dziecka czy Mikołajki), a także cieszące się dużą popularnością wśród klientów: Noce zakupów, koncerty, pokazy mody czy akcje wizerunkowe. Galeria przyciąga odwiedzających nie tylko różnorodną ofertą, ale również poprzez akcje mające na celu kreowanie wyjątkowych doświadczeń zakupowych. Co więcej, galeria była i jest obecna podczas wszystkich najważniejszych wydarzeń organizowanych z lokalnymi podmiotami.

Koncepcja działania Focus Mall, to przede wszystkim wygoda i funkcjonalności, zaś architektura galerii idealnie wpisuje się w istniejący krajobraz miejski i doskonale integruje się z tkanką miejską. Dwukondygnacyjny budynek oferuje bogate zaplecze rozrywkowe, usługowe, rekreacyjne oraz handlowe. Na 29 tys. mkw. powierzchni najmu, oprócz wiodących marek modowych, takich jak: H&M, Reserved, Adidas, Reebok, Nike, Vistula, CCC, Eobuwie.pl, Diverse, Solar, Apart, Smyk, Empik, Inmedio i Rossmann, znajdują się również brandy, które dotychczas nie były obecne w mieście, takie jak: Sinsay, Douglas, New Balance czy Media Markt. Portfolio najemców uzupełniają punkty usługowe, oferta lokalnych przedsiębiorców, 9-salowe kino, czy strefa food court. Wszystko to, w zabytkowych, przedwojennych wnętrzach dawnej fabryki. W ramach prowadzonej rozbudowy i modernizacji Focus Mall zyska dodatkowe 15 tys. mkw. powierzchni GLA, na której znajdą się kolejne znane marki. Już na obecnym etapie rozbudowy klienci mają do dyspozycji nowy, dwukondygnacyjny parking w nowo wybudowanej część galerii. Zakończenie przebudowy planowane jest na IV kw. 2020 roku. Na terenie galerii mieści się Muzeum dawnego Zakładu Przemysłu Włókienniczego „Polska Wełna”, które podkreśla charakter obiektu. Właścicielem obiektu jest firma NEPI Rockcastle. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Apsys Polska.